Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Bäääää och fisblåsning

Publicerad 2013-12-11 12:13:37 i Allmänt

Wilde vet nu att lammet säger Bääää och visar på sin bok var lammet är. Fisblåsning är ju oxå kul. Ni vet när man sätter munnen till huden och blåser och fisljud uppstår. Nu har Wilde kommit på hur man gör och vill göra det på oss hela tiden och då ska vi skratta och tycka det e jätte kul. ;-)
Står själv utan stöd gör han nu och tog 2 steg själv i förgår. Så nu springer han snart. :-)

Patrik är hemma denna veckan. Kom efter många om och men i fredags natt.
Men det e fullt upp med förberedelserna inför lördag då Minna fyller 11 år!!! ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
Å även bilen ska fixas inför besiktningen och annat karlagöra som jag inte kan.
På söndag åker han nog igen på jobb och kommer hem den 23:e.

I lördags var det brottningstävling i Hässleholm. Å för första gången någonsin så förlorade Minna och fick åka hem utan medalj. Ja det kan vara en nyttig lärdom det oxå.
Efter brottningen lämnade jag henne hos Morfar och de gick och kollade på IFK Kristianstad (handboll) i arenan. IFK vann och sedan gick de till China Wall och käkade buffé. Där fick Minna sin present. Biljetter till Kal P Dal musikalen. Gissa om Minna va lycklig!!
Så helgen blev bra trots allt.
På fredagen innan va hon ju på maskerad disco på Tollarps fritidsgård och vann pris för bästa utklädning. Så hon va nog nöjd! :-)





I söndags gick Wilde i luciatåget i Träne kryrka medans syrran va på musikalen. Så duktig han va. Trodde aldrig att han skulle sitta still. :-) Men han va väll

helt chockad. Hihi!








Ha en bra dag. Nu ska jag fortsätta med stressen och ikväll ska svärfar firas! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela