Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Låt barn vara barn

Publicerad 2013-08-28 11:38:08 i Allmänt

Sitter och kollar lite på instagram o det dyker upp bilder på tjejer lika gamla som Minna alltså 11 år som har svartskuggad ögonskugga (!!!) massor med mascara och rött (!!!) läppstift!! Dessutom vit grovstickad tröja (genomskinlig) och enbart en svart bh (!!!) under!
Hur fan tänker föräldrarna när de låter sina barn se ut som små slampor! Ursäkta uttrycket men jag blir så ledsen.
Visst det är länge sedan jag var barn och tider förändras men hallå......!!??
Detta är bara sjukt och äkligt.
LÅT BARN VARA BARN !
Leka !!
Vill inte veta men de frågan är om de har sin oskuld kvar! Hemska tanke.

Många blir nog upprörda av detta inlägg men jag blir minsann upprörd över hur man som förälder VILL att ens flicka ska se ut som en slampa!
Tvi!
Gör om, gör rätt!

Kommentarer

Postat av: ewa

Publicerad 2013-08-28 13:32:22

Kan bara hålla med.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela