Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Helgen

Publicerad 2013-04-22 21:42:42 i

Stress stress stress!
Lördag: fotboll 9-12.30 i Fjälkinge skulle fotas i tollarp 12.30 men det blev flyttat till imorgon.
Kalas i lönsboda va hemma 20.15. Promenad med Faith svängde inom grannen 40 min. plockade undan o sedan godnatt.
Söndag: Besök av Johan och Mia o Bella o Filippa. Sen vid 16 begav vi oss till Minnas faster för att fira hennes 19 års dag.
Hem, natta Minna o promenad med Faith. Godnatt.
Idag: In till stan för att shoppa dop kläder. Gick sådär. Wilde är ju inte på sitt bästa humör just nu. Vet inte vad som fattas honom. :-(
Upp till farmor och farfar en stund. Hem. Äta. Städa. Sen kom mamma o hämtade servetter som ska vikas till dopet o så diskutera vi maten.
Pust!
Nu sängen.
Imorgon BVC kl 10.15 och sedan fotografering.
Ev nytt shopping försök. Om jag orkar.
Natti natti ★







l






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela