Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

fullt upp

Publicerad 2013-04-10 08:56:50 i

Denna vecka har jag fullt upp. I måndags var vi o handla kostym till Patrik och klänning till Minna. Jag vela fram o tillbaka. Men iaf så e det dop kläder. Nu e det bara jag o Wilde kvar.

Igår va vi på Willys och shoppade lite mat.
Kl 15.00 va vi på möte i skolan ang det testet som skulle göras för att Minna ska få hjälp i skolan.
Detta va ett begåvnings test som de måste göra allra först. Men det va ju inget fel på hennes begåvning. Å det visste jag redan. Det är ju aldrig det jag påstått heller. Dyslexi o möjligtvis adhd (utan det hyper).
Nu e remiss skickad till BUP för adhd utredning o till logopeden på csk för dyslexi utredning.

Patrik jobbar i malmö idag. Hemma 23.00 ikväll antagligen.
Jag o Wilde ska till BVC. Läkarbesök idag. Passar väldigt bra just idag då min lilla älskling hostar o nyser som bara den. :-(
Men han e lika glad för det. Han joddlar o skrattar som bara den. Börjar ju göra ljud när han skrattar oxå. Det e så gulligt! ♥

Ska se om jag kan fortsätta i mitt projekt: rensa ut kläder, idag.
Imorgon har jag dejt med min bror o på fredag så e det förberedelser inför brottningen på lördag då Minna tävlar på hemmaplan. :-D
Hela lördagen spenderar vi i Tollarps Sporthall o hejjar för glatta livet.

Nu ska jag äta lite frukost.
Puss och kram









(Bilder från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela