Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

uppe som vanligt nu för tiden

Publicerad 2012-07-13 08:57:57 i Allmänt

Hade längtat efter sovmorgon, men ack nej 7.30 va jag vaken! Suck på mig själv!!
Får se om jag kan vila lite midda istället kanske.
Idag händer typ ingenting. Ska lämna Minna till sin morfar ikväll, de ska gå på spökrunda. Undrar när jag får ha min sessa hemma o bara mysa??
Hon kom ju hem igår efter 3dagar i Halmstad med sin faster.De hade haft roligt. Otur med vädret bara. Hann träffa henne en liten stund bara för hon ville leka med Mira. Kompisar e viktigare just nu. Umgås med sin mossiga gamla mamma e ju inget kul alls.... ;)
 
Ketty e hos Thesere o myser. Så hon blir bortskämd. ;)
Men vi saknar henne här hemma. Faith tyker det e trist att inte ha någon att kiva med, o Minna kan inte sova utan Ketty.
 
Som vanligt e det skitväder ute så inte blir det något uteväder. Tänkte annars gå långrunda med Faith så hon slipper vara så uttråkad. Får se vad jag annars hittar på med henne. Lite synd om henne e det allt.
 
Ha en super bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela