Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Kluven.... P har antagligen fått ett jobb....

Publicerad 2012-01-13 19:07:10 i Allmänt

Kluven.... P har antagligen fått ett jobb. Det e ju super bra. Men jobbet är i malmö! Det e det som stör mig. Det innebär att jag typ kommer träffa honom varannan helg. :-( Vet inte om jag fixar det. Hade ju önskat att det var häromkring han skulle få jobb så att vi kunde bo ihop o skapa vårat liv på riktigt. Men nu känns det sådär kan jag säga. Gillar inte malmö över huvud taget. Massa skit där. Klart att han,ska ha ett jobb, tjäna pengar o känna sig som en man. Som en människa... Men fy vad tråkigt, malmö! Varför kan man inte få som man vill bara. Suck! Städningen e nästan klar. Plockat ner jul o julgardiner o möblerat om i garderoben så att P skulle få lite plats han oxå Det kändes ju ganska meningslöst just nu. Hann med en kopp kaffe hos Johanna oxå. De åker utomlands i natt. Kommer sakna dem som fan! Men hoppas de får härligt väder o underbart. De e dem värda. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela