Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Ångesten börjar

Publicerad 2011-09-02 12:10:45 i Allmänt

Ångesten börjar lätta så smått nu!
Har fått hjälp o rätsida på saker o ting o hoppas nu på att det inte ska komma några jävla överaskningar. Det oroar jag mig för just nu. :(
Lär ta ett tag nu innan jag kan slappna av o ser att det verkligen funkar.

 

Dessa förbannade pengar e ALLTID ett problem! Oavsett hur mycke man jobbar så räcker de inte! SUCK!

Idag har jag en liten mammagris i mitt knä! <3 Den grisen heter Faith. :) När hon e sån så e hon så gosig!
Nu ska jag ta en kopp kaffe till. Sen kanske sätta upp lite foton. Köpt nya ramar ju. Kanske fixa o trixa lite. Finns alltid något att pula med. :)
STÄDA BORT ÅNGEST är den bästa medicinen!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela