Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Imorgon = 10 år

Publicerad 2011-10-05 22:18:24 i Allmänt

Imorgon e det 10 år sedan min kusin Andreas Bergqvist körde ihjäl sig i en bilolycka. Tänk att et e så länge sedan. Känns som igår när jag bröt ihop framme vid kistan. :(
usch, jag saknar dig så! De säger att tiden läker alla sår men det e inte sant.
Idag har jag o Mattias (min bror) iaf varit på graven. Vi blanterade vit ljung, kåh la en krams o tände ljus!l
GUD BEHÖVDE DIG TILL ETT BÄTTRE ÄNDAMÅL, HAN BEHÖVDE SIN VACKRASTE ÄNGEL TILLBAX!
VILA I FRID ANDREAS, VI SES I NANGIALA.... <3
Imorgon ska Minna ta allergiprover 8.40.
Håll tummarna för att det går bra. Hon kan vara lite tjurig min tös nämligen.
Efter det ska jag följa med henne till skolan några timmar innan vi ska hem o mysa, med vovvepromenad o annat! Kl 17 är det ju brottning! :)
Nu ska jag sova iaf! Trött som f-n fast jag sov 1½ timme efter jobbet idag. Slutade 12.45... :) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela