Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Grillning

Publicerad 2011-05-14 16:34:09 i Allmänt

Dagen börja med dansträningen för Minna som har uppvisning på fredag i Arenan. 18.30

Efter det blev det en impulsutflykt med Mattias, Frida & Love. 
Vi drog till Brosarp för grillning och Lillan (deras hund) badade. Ketty vaktade sakerna istället. Vatten e ju farligt! De 2 stadsbors amatörerna Linda & Mattias fick kämpa länge o väl innan de fick mat i magen.
Medans vetteranen Frida hade full koll på det hela. Hon gjorde upp eld o grillade korvar på löpande band.....
Gud vad jag skratta åt detta! <3




Nu blir det att vila en stund på soffan, ikväll e det Eurovision songcontest 2011! Då ska det hejas på Eric Saade o Sverige!! Jheeeeeeeeeeha! :))






Kommentarer

Postat av: Frida Lindqvist

Publicerad 2011-05-16 14:38:26

hi hi hi ja vilken härlig dag det blev..

det får vi snart göra om så ni

och kan lära er att tända en grill och grilla korv på pinne.. hi hi hi ;-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela