Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Dax för uppdatering?

Publicerad 2011-05-04 18:40:17 i Allmänt

I helgen va det Valborgsmässoafton minsann.
Det va fullt ös nästan hela dagen. Försov mig o vakande SENT... Gick ner o solade en stund med Johanna för att sedan snygga till oss inför Ericas 17år kalas.
Erica är för er som inte vet min extra dotter. Eller ja, igentligen är det Minnas faster. Men sedan hennes mamma dog så agerar jag som extra mamma.
Här kommer lite bilder från kalaset.



Eftersom det va 2 årsdagen då Kristina Nina Fridland (Minnas farmor) dog i lungcancer så åkte vi till minneslunden efter kalaset. Naturligtvis hade vi ett ljus tänt för henne hela dagen, både hemma och på kalaset. (Se bild ovan)




Sen blev det valborgsfirande i Wä med brasa och karuseller.




Det va min Lördag.
Söndagen va mest trist. Va hemma o typ tvätta lite o städa lite. Sen har jag jobbat hela dagarna resten av veckan. Imorgon blir den utbildning oxå så det blir 2 timmar extra. Slutar alltså kl 17.00. Men det e ok. Blir lite extra slantar.

Har fått tiden till skicktröngten nu. Söndagen den 22/5 kl 11.00
Usch. E nervös!

Ha det gott, pussohaj

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela