Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Svamp o saft o yatsi

Publicerad 2011-07-31 19:54:03 i Allmänt

Så avslutade jag min lördag...

Igår jobbade jag till kl 13 och sedan körde jag till VC på Näsby för att kolla mitt öra. Början till öroninflammation va det sa dem o skickade hem mig utan något! Eehhh??
Jaha, nä ta näsdroppar, gör blåsövningar 30 ggr om dagen (tryckutjämnare) o ta panodil/ipren va vad jag fick till svar.
Nu i kväll har jag tappat hörslen på det örat. =/
Iaf så körde jag hem, tog en promenad med Faiht o gick sedan o la mig o sov i 2 tim. Sen vakna jag, körde till Frida o Mattias o åt kinamat. Sedan gick vi in till Fridas föräldrardär blev jag bjuden på kantarellmacka hemmagjord saft, o ostbricka. GUD SÅ GOTT!!
Fick även kantareller med mig hem. TUSEN TUSEN TACK!!
Sen spelade vi yatsi jag Frida o mattias. Frida vann, jag 2:a o Mattias FÖRLORA!! Hahaha!

Idag har jag jobbat. Hämtat Minna hos sin morfar. Gått 1 timmes promenad med Faith. Hon va så duktig på inkallning idag. Å vi har gått förbi 2 hundar utan problem (mutade med godis som jag höll i handen för att avleda). Superbra!! E så nöjd o stolt!
Å vilket väder vi har haft idag. Massa sool o varm!! Det gillas massor!!
Väl hemma efter promenaden så kom Niclas en sväng. Sen har jag bara slappat i soffan faktiskt. Har ont i mitt öra! :( Snyft!

Imorgon e det ny dag, ny vecka o ny månad!
Imorgon är det 14 dagar kvar tills lilla Sannie ska titta ut! Ååååh, jag längtar så!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela