Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

MYCKE har hänt!

Publicerad 2011-07-18 19:15:28 i Allmänt

* Astrid Lindgrens värld
* Gränna
* Vi har badat på Vä badet o Tollarpsbadet.
* Varit i Köpenhamn på Tivolit.
* Varit på Kjugekull med Minna och Erica o hundarna. Efter det blev det hundbadet. På vägen hem så kokade bilen så Håkan fick komma o hjälpa mig. Nu mår den bra igen! :)
* Christianstadsdagarna, åkt karuseller, kollat på RIX fm festivalen, jag va ute en kväll på party, käkat god mat.
* Myst med Love i tivoliparken.
* I fredags åkte vi till Asarum för en lugn avkopplande weekend.

MEN!!!
Detta hände!


Min lillebror o min älskade vän Frida gifte sig!
Å ingen visste nått!
Bara sådär ett tu tre så kom de ner från backen. Jag har aldrig sett något vackrare! De va sååååå fina! <3<3<3
Åh vad jag grät! :)

Nä nu ska jag krascha i soffan, har ju haft min första jobbedag idag o jag har fortfarande inte återhämtat mig efter helgen.
Imorgon blir det besök hos fabror vetrinär för att kolla Kettys sår hon har på halsen. Ser inte så fint ut. Hon har kliat sönder sig totalt o sedan fått en infektion i det så det varar en del. Vill ha lite pencillin.
Efter det blir det Kiviks marknad o sedan ska jag lämna tillbax skitungen till min farmor o farfar där hon ska vara resten av veckan då jag jobbar. Hon vill inte till fritids nämligen!

Nu e det snart dax att bli faster för 2:a gången! 14 aug. Då e lilla Sannie uträknad till att komma! Ska bli så kul! Längtar så efter henne! <3

Ha det bäst!
Natti natti

Kommentarer

Postat av: Affi

Publicerad 2011-07-18 23:05:46

natti natt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela