Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tv4 fakta o soffläge

Publicerad 2011-08-24 19:38:14 i Allmänt

Minna sitter i soffan o gör läxorna. Jag ligger i soffan o kollar på tv4 fakta.
Har precis beställt nya drapå-lakan till min säng. De andra har Faith krafsat sönder. Så nu har jag bara ett lakan kvar. =/ Men jag hittade någerlunda billiga på hm.se ... Det va ju liksom KRIS!
Sen blev det även en rollingstones tröja till Minna o ett par Treggings i skinn.
Blev även min present till lilla Sannie o något till Love! :)


Nu surar Minna här för att hon inte fick godkänt för sin stavning av Sverige. (Svärijä).
Hahaha! <3

Jobbat har jag gjort idag. Haft möte. Blev officiellt att jag gått upp 5,7% i tjänst. Yheeea! Några 100-lappar mer! :) Annars inget speciellt.
Hundarna har fått sitt o nu ska jag ha mitt - Soffan!!
Minna ska gå o lägga sig nu. Kl är 19.26, men innan hon har borstat tänderna o allt annat skit som hon ska göra innan hon får ro e ju kl närmare 20.30. Suck!
Beteer sig lite halvilla här hemma. Kaxig som f-n. Men men, det går väll över. Förhoppningsvis bara en fas.

Ha en trevlig kväll o sov gott!

(tack Marie för kommentaren ;) hihi)


 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-08-24 20:42:12

Tyckte stavningen var suverän...lite hipp hipp över det hela .. Svenska för nybörjare hahaha ....

Ha en riktigt skön kväll.. Puss puss

Postat av: Veronica Mårtensson

Publicerad 2011-08-25 21:46:42

jag har oxå en kaxig Minna här hemma men de går väl över lagom till att tonåren kommer :D hehe

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela