Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Telefon helvete o idiot till mamma!!

Publicerad 2011-08-15 21:55:34 i Allmänt

Jodå, i fredags när Minna kom hem (innan jag körde henne till sin morfar) så frågar Minna mig - Mamma, e det inte viktigare att vi har mat på bordet än att du ska ge bort alla dina pengar till dina vänner?
-VA!?
- Ja mormor säger att du ger bort våra pengar o att du har stulit 6000 kr i från mitt konto.
Jag blev helt ställd!Vad fan sysslar hon med!?
Minna går ut o leker o jag ringer upp mamma. Hennes förklarin e att Minna har rätt att veta vilken idiot till mamma hon har. Å att Minna har rätt att veta varför du skriker åt mig alltid. Det gör du ju bara för att du blir sur när jag tillrättarvisar dig!!!
????
Ni som känner min mamma vet att det e INTE det hon gör! Hon nervärderar mig som mamma o manniska, jag gör allt fel o e totalt dum i huvudet!
Nu funkar inte detta längre på mig, det biter inte längre. Jag låter henne hållas!! Å vad gör hon då!? Jo går på stackars Minna som e 8½ år!! Försöker vända henne imot mig istället!
Jävla satkärring rent ut sagt!
Jag har nu sagt upp kontakten med henne! Hon har inte med oss att göra nått mer!

I Lördags va jag trotts all skit, på återträffen med min gamla gymnasieklass från Milnerskolan.
Trevligt att träffa alla gamla vänner.
Vi förfestade hos Maria i viby o sedan blev det Bånken med midda o dans!
Bilder kommer sen, orkar inte ikväll.

Ikväll har jag varit barnvakt till Love! <3 Så underbar han e!! Världens bästa kille!
Något hände dock med min telefon. Den minstallera sig själv vilket innebär att jag har INGENTING kvar! Inga telefonnr INGENTING!
FUCK!
Så ni vet vad ni ska göra om ni vill bli ringda av mig! Skicka ett sms!!

Ha det bra, nu ska jag gå sista rundan med hundarna och sedan krypa ner i sängen för imorgon blir det Ullared (Gekås) med Farmor & Farfar! :D Jiiihooo!!
Fasen vad det ska shoppas! <3

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela