Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Härlig början på denna dagen! =/

Publicerad 2011-08-04 12:35:01 i Allmänt

Aaaaaaaargh!!!
Skulle vara duktig o städa innan jobbet men jag ger mig själv mer jobb bara. Suck!
Välte ner min fina kruka så den gick i tusen bitar.
Allt går i sönder just nu tycker jag. Duschstången, alla dricksglas, tavlor trillar ner från väggen osv! Suck!!!
Jaja, så länge det inte e dyrare o större saker så får jag väll vara nöjd. (Peppar peppar.....)

Iaf....
Imåndags efter jobbet så körde jag o kidnappade Love.
Tänkte de behövde en brake. Frida har nämligen jätte ont nu då lilla Sannie ligger o trycker på nerverna i bäckenet. Hon hade knappt sovit på hela natten o Mattias hade fullt upp i trädgården då de har sågat ner alla gamla fula tojjahäckar. Behövdes köras till tippen o städas upp liksom.
Så jag tog Love så han hade någon som pysslade lite med honom. :)
På tisdagen körde vi till Tollarpsbadet för att bada o äta glass. Vi hade jätte mysigt! Sen va det dax för att bli granna i håret o sen lämnade jag Minna till min farmor o farfar där hon skulle sova.

På jobbet har vi häcken full. Sååå mycke att göra. Skulle behövt en personal till just nu!
Nä nu ska jag fortsätta städningen UTAN att ta isönder en massa!!

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Frida Lindqvist

Publicerad 2011-08-07 11:51:39

Du är den bästa snäckan..

älskar dig det vet du <3 <3 <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela