Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sorry

Publicerad 2011-04-11 22:13:23 i Allmänt

Ledsen för den kassa uppdateringen, men har inte orkat.... =/

J som varit dålig o inlagt på sjukhuset i 6 dagar har nu fått komma hem. :)) Det e så skönt med possitiva besked. Men!! Vi håller tummar o tår ändå.... Vill ju inte ha henne där inne igen.

Idag har jag varit duktig!
Jag har fått tummarna loss och ringa VC för tidsbokning till läkare för att kolla upp min huvudvärk/migrän. Det va på tiden... Har ju haft detta i flera år.
Berätta att det liksom strålar från nacken o upp i bakhuvudet, o att jag ibland inte ens kan gå upp ur sängen. Det känns som huvudet ska sprängas. :(
Minna har varit hos tandläkaren oxå.Dock inte så roligt. Hon har hål i en tand som måste lagas och sedan växer en hörntand ovanpå mjölktanden brevid. Blir lagning och antagligen utdragning oxå. :(
Bokade även tid till mig för undersökning och tandsten. =/ HATAR verkligen tandläkare. Har fobi mot det och gick för några år sedan och blev hypnotiserad mot detta. Har blivit bättre, försöker iaf att ta mig dit... :)



Nu ska jag ta o krypa ner i sängen.
Tack Anna kusin för besöket ikväll! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela