Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Lillan sjuk :(

Publicerad 2011-04-19 20:52:16 i Allmänt

Min stackars lilla tös e så dålig! Hon har en fruktansvärd huvudvärk och skyhög feber. Den ligger runt 40grader hela tiden. Alvedonen tar varken febern eller huvudvärken.
Lider så med henne! Hade gärna bytt plats med henne så hon kunde njuta av sitt påsklov och det fina vädret. :(
Ju längre dagen gått desstu sämre har hon blivit.
Pratade med sjukvårdsådgivningen, 1177, och de trodde det va migrän och influensa.
Om hon kräkte eller så skulle vi åka in.
OJ!!
Precis i samma sekund som jag skrev detta så gjode hon just det! KRÄKTE!
Så nu sitter jag i kö på 1177 igen. :(

Stackars lilla lilla Minna! <3<3





Så...
Nu kör vi till AKUTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela