Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nu händer det grejer minsann!!

Publicerad 2010-05-05 17:56:27 i Allmänt

Idag blev vi inkallade på krismöte på jobbet.
Facket o chefen från omsorgsförvaltningen var där. Ojojoj, ja mer kan jag inte säga i nu läget men det kommer att bli stora ändringar.

Annars är det bara bra, tycker jag jobbar var o varannan dag. När ska man hinna med hem, barn o vänner?? Hur gör alla andra??Tycker det fattas 10 timmar/dygn!  Man jobbar, lagarmat, läxer med Minna, diskar o sen ska man sova.... Hmmm? E det livet går ut på?
Tvii säger jag för att vara vuxen!!

Sitter o funderar på dagens stora fråga (som vanligt): Vad ska man ha till midda??
Jag kommer nog på något, det brukar jag göra tillslut! 
Har fått tid till Ortopeden nu. Den 14maj ska vi dit o då blir det ny rönken o sånt. De hade ju gipsat foten snett från början så jag e lite skeptisk. Hon har problem med att lyfta vissa tår uppåt. En nerv som e iklämm eller kanske är trasig?? Nått e det ju... 
Stackars Minna. Hoppas hon hinner bli frisk innan sommaren kommer, så vi kan bada o åka till Tivolit i Köpenhamn bla. 
Nä nu får jag gå ut i köket o insektera vad som finns att fixa i mat väg. Lika tråkigt varje dag!!

Ha det bra idag.... 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-05 20:01:54

Påtiden det händer något =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela