Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Dålig uppdatering

Publicerad 2010-05-02 13:55:33 i Allmänt

Förlåt, varit lite dålig med att uppdatera min blogg.

Lite snabbt vad som hänt:
I torsdags förra veckan bröt Minna foten. Hon hoppade studdsmatta hos en kompis o landade snett o bröt anklen. Stackars lilla Minna.
I fredags fick hon nytt gips. Foten va snegipsad o JÄTTE blå. Nu har hon lila gips med glitter. :)
Nu ska hon strax på kalas.
Sen ska jag tvätta. Mindre roligt!
Malin har bott här några dagar. Nu har hon fått en egen lgh i Hässleholm. Skönt för henne! :)
Valborg firade vi med min bror o hans sambo. Trevligt!
Igår fick jag massage vilket va underbart!

Nä minsann, kände att jag inte hade så mycke mer roligt att skriva så....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela