Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Humm?

Publicerad 2010-03-21 13:09:03 i Allmänt

Denna helgen över!
Va ju på Yllan igår o tittade på Eric Saade från Melodifestivalen. Minnas idol!

Måste köpa mig en bättre kamera med bättre zoom, för detta e det bästa min kamera kan åstakomma! Grrr!
Det va en stor besvikelse iaf.
Manboy låten sjöng han i slowmotion o imellanåt lät det falskt!
Yllan hanterade det hela dåligt eftersom de inte fattade att det skulle bli så mycke folk. Det va full kaos!
Folk över allt!!
Vid 16.00 tiden började det lätta med folket iaf så man kunde röra sig o kolla på grejerna o komma till hoppborg o dylikt.
Efter Yllan körde Sara mig hem. Jimmy körde mig dit!
Tack gode gud för att jag har så UNDERBARA vänner!!
Innan hemfärden körde vi inom MAX och åt onyttig mat! :)

Idag skulle jag på kalas va det tänkt. Men fick reda på att Love hade maginfluensa igårkväll/natt så där rök min sjuss till Kävlinge! :(
Hade sett framimot att åka dit faktiskt, då Alvar o Lisa m. familj betyder mycke för mig. Alvar e min morbror o Lisa hans fru, min moster.

Nä om man skulle ta tag i sitt liv idag o göra sig i ordning!

Kram på er!

En vän är den som känner dig som du är ,förstår var du har varit ,accepterar vad du har blivit , men ändå varsamt låter dig växa.

Kommentarer

Postat av: moster lisa

Publicerad 2010-03-22 20:33:57

Tack de orden värmde vi ses efter thailand hör av mig

kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela