Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Halva veckan gått...

Publicerad 2010-03-17 14:00:24 i Allmänt

.... och jag känner mig starkare än på länge!
Ok, att jag inte har det så fett eonomiskt just nu men va fan... Vem pallar bry sig? Jag tar dagen som den kommer, löser problemen efter hand o hoppas på att inte alla ska komma samtidigt...
Våren är på väg, vilket gör att allt känns lättare.

Jobbar halvtid denna veckan, för att komma igång. På måndag e jag tillbax som vanligt igen på mina 92%.
Mitt ORIFLAME går super just nu!
Har 3 aktuella GC-ämnen (GruppChefs ämnen). Å det rekryteras o säljs som aldrig förr! Det e super! Hoppas kunna gå ut som EGC (Exklusiv Gruppchef) denna perioden eller nästa. Distriktchef blir jag till sommaren är mitt mål. Underbart när det trillar in lite extra pengar på kontot!

Om 2 veckor fyller jag år....
31 år! Usch, vad tiden går! Man börjar bli gammal!

Ikväll ska jag bort till Veronica & Palle på kryddparty. Vad det nu kan vara??
De bor bara en liten bit härifrån.
Imorgon ska jag jobba kväll, 19-22.
Thessan ska passa Minna.
Nu ska jag diska o påbörja röjningen i min klädkammare. Av någon märklig anledning så hamnar all skit där inne... Hur kan det vara så...?? Sen e det dax för midda o sen partyt.
Ha en trevlig dag!

// Snövit

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2010-03-20 08:01:11

Det är märkligt, samma sak händer i min garderob.... fattar inte det????

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela