Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Bil .....

Publicerad 2010-03-01 22:03:58 i Allmänt

I söndags bar det av till Malmö för att kolla på bil. Fick efter om o men låna 9000 av mamma till en bil. Blev en Golf -92. Mkt fin för att vara så gammal faktiskt.
Jag gillar inte Golfar o jag ville ha en bättre bil denna gången men, det va väl inte dax för det än. Jag låter otacksam nu, jag vet. Mamma lånade mig pengar o jag har en bil liksom.... Sluta gnäll! Ditt problem e löst. Men ni som inte vet. Jag kommer att få äta upp detta.... På ett eller annat vis.
Min tid kommer....
Hoppas jag.....

Jag har umgåtts lite med Diddi 2 dagar nu.Hon har mått lite dåligt o jag åkte dit igår o ibland hjälper det att någon bara kommer o bryter vardagen lite så mår man bättre. Vi lagade mat o snackade skit o Minna busade med Diddis pojkar Filip o Liam (3år, 2år). Hon fick Liam till att glömma sin tandvärk o Filip fick något kul o göra han oxå när Diddi va tvungen att ge lite extra tid till Liam då han va gnällig o mammig.
Trevlig dag/kväll..... :)
Idag va jag hos Diddi några timmar på fm o passade Liam pga att hon skulle till BVCmed Filip. :)



Imorgon blir det fika hos farmor & farfar o sedan måste jag hämta mitt smink hos Malin så jag kan se anständig ut på lördag när jag ska hem till min älskade SARA!
På onsdag ska min lilla Love vara hos mig hela dagen! :D
På torsdag ska jag till tandläkaren o dra ut den andra visdomstanden. Ska bli skönt att bli av med den då den har vittrat sönder.
På fredag har jag inget planerat, så det blir väll veckostädningen och sen mys i soffan med Minna.

Veckans tanke o kärlek går till Malin! Allt ordnar sig!
Veckans styrka o kärlek går till Diddi!
Veckans tack o värme går till Sara!

     TACK SÖTA UNDERBARA SARA !!

Ni får ha det så bäst, medans jag ska lösa resterande av mina problem....Eller ja, försöker lösa mina problem!

// Miss Liii



miss you Snutte

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2010-03-02 13:52:45

vw är ett bra bilmärke Linda, billiga att köra obilliga att laga, golf är ju en av de bilar som håller längst. det ordnar sig

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-03-02 16:03:34

Tänk vilken styrka du har det är få som har den Man behöver inte alltid vara duktig eller må dåligt man kan njuta av att vara en i mängden

Kramar Lisa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela