Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Som det kan gå....

Publicerad 2010-01-30 20:55:12 i Allmänt

Varit o jobbat idag.
Va väll inte mer o säga om det igentligen, allt va som vanligt.
Efter jobbet va jag o handla på Willys. Nu har man lite mat hemma igen!

Väl hemma så va jag på ett jävla humör.
Det e ett helvete att sluta röka!! Man tål ju ingenting!
Niclas va snäll o lagade midda. God köttgryta.
Undertiden skulle jag bara försöka trolla bort mitt dåliga humör med lite TV tittande. Somnade istället och sov en timme!!
Skönt va det iaf.
Det jobbigaste med att sluta röka e att bryta alla vanor! Vanan att röka efter/tillsammans med kaffet! När telefonen ringer, när man går ut osv.
Det e konstigt att man ser det som sin bästa vän.
Den som tröstar när man e ledsen, den man firar med, den man kopplar av med, den man roar sig med, den som håller en sällskap när man e ensam, ser till att man har nått att göra när man e uttråkad....
Ja listan kan bli lååång!
Men jag SKA klara det!
Å om banken tillåter så belönar jag mig själv med en ny bil!
Jiihooooooooo!!

Nu ska jag snart gå o sussa!
Tingeling!


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-01-31 09:17:48

Håller tummarna för en ny bil å att du fixar rökningen är det nu du ska plocka fram ditt dj....ar anamma

Kramar Lisa

Postat av: Diana

Publicerad 2010-01-31 17:33:41

Du kom aldrig till Annika igår...

Postat av: Little E

Publicerad 2010-02-08 22:57:59

Oj oj oj, linda slutar röka, känner mig nästan lite sugen att hoppa på utmaningen nu med ju.. Grr.. Håll mig uppdaterad :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela