Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Vuxenmåsten!

Publicerad 2009-09-02 19:33:18 i Allmänt

Vaknade med denna förbannade huvudvärk idag igen! Varför??
Vad har jag gjort för ont för att förtjäna den? (Det behöver vi kanske inte gå in på föresten) .....
Trots huvudvärk, har jag släpat mig till jobbet och gjort det jag ska o tjänat mina pengar. Jobbade till 14.45, körde till Willys och handlade lite mat för de fjuttiga hundralapparna jag ägde, hämta Minna på fritids och sen va det hem och laga kvällsmat som gällde. Idag blev det potatismos och ungsbakad falukorv.
Var en i korvdisken som stod o pratade om hur länge sedan det va de hade det och då kom jag på attdet va faktiskt länge sedan vi oxå hade det. :)
Ibland är det bra att tjuvlyssna! Hihi!

Minna har börjat sälja jultidningar idag. Får se hur det går för henne. :)
Vi har ju tjocka släkten kvar. :) Får hjälpa henne lite med att ta med den till jobbet imorgon. :)

Nä, annars har jag inget att berätta. Dagarna går och ser ungefär lika dana ut. Ibland är det så j***la tråkigt att vara vuxen!!! Pengar som ska räcka till mer än vad det ska, laga midda, jobba, tvätta, städa, m.m  Allt blir så mycket mer komplicerat när man blir vuxen.
Blääää, kunde få vara barn igen för en dag iaf och slippa alla vuxenmåsten!

Nu får jag nog ut o leta efter Minna. Dax för henne att krypa ner i snarklådan.....

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-09-02 20:40:02

Okej, några fler kusiner än mig. Har också kusinbarn, fast 6 stycken. =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela