Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tråkiga söndag

Publicerad 2009-09-27 11:31:33 i Allmänt

Det e regn i luften, bladen har börjat bli gula, det e ruggigt ute. Brrrrr!!
Idag är det städ dag! 
Ska bli ganska skönt faktiskt att få gå o pula lite för mig själv! :)
Igår va jag taxi. Först åt min bror o hans Frida som skulle ut och äta på Byakrogen i Österslöv. Hade även min lilla älsklings Love under den tiden. 
Sen körde jag Thezz oxå som skulle på fest i Everöd och hämtade henne så klart.
Thezz är Malins styvdotter och min barnvakt. :)
Så jag hade fullt upp igår som vanligt. Ska bli skönt med en lugn dag idag.

Förövrigt i veckan......
Jag va på midda hos Sara. Så skönt att bli borskämd lite. Du är min ängel Sara! 
Jag har jobbat, jobbat, jobbat....... :) Som vanligt. Behöver lite komptimmar så jag kan vara ledig lite när Minna fyller år och till jul. 
Vet ju inte var jag jobbar då, eftersom mitt vik tar slut nu den 25 oktober. Då kommer kommunen att omplacera mig där det finns plats för mig. Eftersom jag har fast tjänst i kommunen så..... Så vi får väll se var jag hamnar då.
Annars har jag nog inte gjort så mycke. Eller?
Känns som jag har haft fullt upp hela veckan.
Joooo! Nu vet jag! :)
I torsdags va ju min Moster Ingrid o min kusin Veronica hos mig och fikade. Efter det åkte jag till Frida och firade hennes födelsedag. :) Det va mysigt!

Nu ska jag gå ner o kolla om det finns en tvätttid till mig under dagen så jag kan få undan lite tvätt. Sen ska jag sätta igång och städa, så jag får det gjort. :)



// Linda  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela