Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Idag:

Publicerad 2009-09-05 11:25:31 i Allmänt

Nu först ska jag få i mig lite frukost. Sen får jag ta o snygga till mig lite, alltså en dusch, lite mascara, hårfixning, kläder...... Sen ska vi nämligen köra o hälsa på Diddi o Filip, Liam.  Ska bli roligt. :)
Sen ska man hem, laga lite kvällsmat, o sen kommer Sara! Vi ska dricka lite vin bara hon o jag sen ska hon sova över. När jag fick det sms igår blev jag överlycklig. Åh, vad kul! Hon kan verkligen förgylla ens dag denna människa. Visst e det härligt med sådana människor? Det finns minsann inte många som hon. Vem tänker på sin vän, kl 22.00 när man e på fest o vännen har jobbat, och skickar ett sms som lyder: GRATTIS gumman! Du har klarat ännu en helveteshelg på jobbet! :)
Såndana små tankar betyder massor för mig!
TACK för att du e min vän Sara..... <3

Om man kanske skulle försöka få i sig lite ätbart. Har ju varit uppe i 1½timme nu så det bör ju gå. ;)  Är väll ingen frukost människa direkt!

Puss o kram Miss Liii



Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-09-07 21:38:43

Åh vad fint du skriver om mig! I love it!

Sexiga bikini bilder, hehe

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela