Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Äntligen helg.....

Publicerad 2009-09-04 16:47:11 i Allmänt

Ja, då har man jobbat färdigt för denna veckan.
Vi gratulerade Diana på jobbet idag. Hon fick en vit pärleberlock till sitt Tomas Sabo halsband. Jätte fin tycker jag. Enkel o stilren. Precis som Diana! ;) Hon blev jätte glad för sin berlock iaf. :) Tur det. Har haft mardrömmar om att hon verkligen hatade den. Hihi!

September är här o med det tillhör hösten som vi ser när vi tittar ut genom fönstret. Regn o rusk o blåst. Usch säger jag. Hatar regn o blåst. Fina höstdagar är helt ok. Solsken o glada färger på träden. Det är hur mysigt som hellst. Bara det inte regnar o blåser så.....
Med hösten kommer oxå regnkläder, gummistövlar och höstgaderob till Lillan. Men vafan..... Har ju inga pengar till det. Så det e bara till att hoppas att hon inte växer en massa nu så att det hon har passar någon månad till. =/  Det löser sig nog....

Just nu sitter jag och avnjuter en kopp the framför datorn. Ska strax ta ett varv med damsugaren, och ta tag i disken. Sen får man väll laga lite mat kanske.
Senare ikväll blir det popcorn och mys. :)

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Diddi o hennes pojkar. Fika lite o bara va. Underbart! <3
På söndag ska jag träffa Nina o hennes Hugo o Hanna. Ska oxå bli underbart. Länge sedan jag träffade dem. Sen e helgen slut och det e dax att börja jobba igen.
Ska planera in ett datum för dildopartyt oxå. :) Hihi! Ska bli nice!

Vi höres av under helgen gott folk.
Tjingeling // Miss Liii









Avslutade med lite sommarbilder! <3<3

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-09-04 23:39:30

Du badar ju!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela