Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Olycksfåglen Linda

Publicerad 2009-10-22 07:49:37 i Allmänt

Oturen fortsätter!
Min bil har jag lämnat på lagning igen, fortfarande bromsarna som strular. Suck!
men jag fick låna pappas bil iaf. TACK pappa! <3

I måndags morse bra det av till först OK8 för att träffa Johnny där (Minnas pappa). Han hade lovat att bidra med 500 kr till Minnas garderob på ullared! Kryss i taket!!
Vi körde där ifrån för att ta oss ner till Sara som bor påVilan. På den lilla biten lyckades jag på något sätt att köra pungtering på pappas bil!!!!
Som tur va var Johnny kvar så han kom o hjälpte med med sån "luftpåburk" tror jag det heter.  YES det funkade! Tack Johnny.
Sen bar det av till Ullared (dock inte i min bil..... ) hihi!
Vi hittade massa till Minna, inte så mycke till mig men det gjorde inget. Det va ju framförallt till minna jag skulle ha. Så nu kan det snöa o regna bäst det vill. :) Nu har ungen kläder!
När vi va påväg hem från Ullared så ringde min chef.
Hon skulle ju tala om vart jag hade blivit placerad.
Det va INGA roliga nyheter!
Jag hamnade på det stället som jag absolut INTE ville!
Hemtjänsten Centrum
Detta innebär att jag ska Cykla Hem till folk o hjälpa dem.
Jag har jobbat i hemtjänst innan. Jag avskydde det!!!
Usch!
Ångest!!!
VILL INTE!!
Så den 3 november börjar jag på mitt nya jobb. Jihoooo! Eller vad säger man?

Så de senaste dagarna efter beskedet har jag bara varit nedstämd.
Allt känns ruttet.
Men men......
Nya tag Linda!
Possitiva tankar!!

I tisdags va Sara här o hjälpte mig med mitt hår.
E jätte nöjd.
Det va på tiden kan jag säga... usch vilken utväxt jag hade. Billig hårfärg på ullared! ;)

Onsdagen hände inte mycke. Jag håller på att sortera i Minnas garderob. En del som e för litet.
Nu laddar jag bara inför Lördag!
EROTIKPARTY + GRAND!!
Känns som jag verkligen behöver detta efter allt elände!
Herregud! Va ju ända sedan april jag va ute sist!
Ska bli såkul!
Å så e det med de bästa  minus 4! :)

Grattis igen till Lady Di! <3<3 Så happy for you!

Tjingeling! <3<3

Miss Liii 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela