Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tisdag 10/11

Publicerad 2009-11-10 18:40:52 i Allmänt

Ledig idag!
Sköööönt det!
Men denna dagen har bara försvunnit ut till ingenstans.
Har inte fått något av det gjort jag skulle gjort.
Bädda rent i sängen, damsuga, moppa, o sortera papper. Suck....
Får försöka fixa det  på lördag fm innan jag ska på 25 års fest! :)

Minna är på kvälsgymnastiken just nu. Ska strax köra o hämta henne.
Känns skönt att allt börjar falla in i sitt vanliga lunk efter sjukdom.



För första gången i mitt liv trivs jag med singellivet. Jag trivs med att vara själv!
Tror jag har insett att det e bättre att vara själv än att ha ett halvhjärtligt förhållande.
Nästa gång så ska jag vara såå kär så det bubblar i hela mig.
Inte bara kär.
Det håller inte, för när vardagen kommer är inte känslorna tillräckligt starka för att klara av den "trista" vardagen med allt vad det innebär.
Men det e skönt. Skönt att inte behöva oroa mig för någon annans åsikt.
Skönt att kunna träffa vem jag vill när jag vill utan svartsjukedraman.
Skönt att kunna somna på soffan utan gnäll.
Skönt att kunna sova länge på morgonen utan någon som tjurar.
Ingen som skitar ner.
Ingen annan än jag o Minna!

Just nu e det så jag vill ha det!
Mår bra med det för första gången!! :):)

Nu ska jag ta tag i middags disken innan det e dax att hämta lillan.

vi hörs, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela