Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Till mina älsklingar!

Publicerad 2009-05-10 20:39:16 i Allmänt

"En vän kan bejaka
och skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar,
drömmar och minnen.

Hon lyssnar och besvarar
och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd
kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida
när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta
åt det som varit svårt.

En vän bryr sig om dig
för hon har dig kär.
Och hon älskar att se dig
precis som du är."             (dikten stal jag av Sara, på hennes blogg. Den e så perfekt, det e så det ska vara)

Jag gör det för er! Ville bara säga det! Älskar er precis som ni e!
(Ni vet vilka ni e)

Nu e det dax att slå sig ner i älsklingens soffa....
Jobba imorgon, 7-16
Tisdag, begravning kl 11.00 för Nina
Onsdag, jobba 7-15
Torsdag, ledig. Fika hemma hos Sara vid 13.30
Fredag, jobba 14.21.30
Lördag, jobba 7-21.30
Söndag, jobba 7-15.00 sen köra o hämta Minna i Tomelilla :(  Hur jag nu ska orka det. Men men.

Ha en underbar söndagkväll.
Saknar dig S

Kommentarer

Postat av: Little E

Publicerad 2009-05-10 23:47:54

Helt underbara textrader :)





Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela