Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

saknat mig??

Publicerad 2009-05-05 16:53:21 i Allmänt

I lördags va jag på lilla Ehjjas konfirmation. Hon önskade sig pengar så så fick det bli. Hann ju inte direkt inhandla någon present i allt strul.
Men hon var jätte duktig. Så stark. Jag e imponerad! Att vara 15 år och precis förlorat sin mamma o genomföra sin konfirmation och dessutom hålla minnestund för in mamma.
 


 


 
Efter konfirmationen körde vi inom Ovesholm o sa Hej. va där i en timme ca så där ungefär. Passade på att gosa med Love o snackade med min mamma som va där på besök o gevetvis med Frida o Mattias oxå. 



Efter det bytte vi lite kläder o körde till Malin. 
Där åt o drack vi gott. Malin e min pärla. Love you!


 

I söndags va det bara ta det lugnt som gällde!
Måndag!
Dax att jobba igen! Efter jobbet kom min lovely Sara! Hon hade shoppat kläder till mig o Minna på Gekås iUllared. :P
Tack snälla söta rara!
2 slappelinnen till mig o en ursnygg vårjacka.
3 linnen till Minna och 1 kjol.
Sen hade hon sytt upp Minnas klänning som hon ska ha på studenten oxå. Tack min älskade vän. =)
Bilder kommer sen, jag hinner inte nu.
Ska hem till Lasse som förmodligen har maten färdig. E redan 20 min för senad så.... Förlåt! Ska genast köra! =)

Å till dig som skrev:
Postat av: ----

SNÄLLA STRESSA IHJÄL DIG.. DU VERKAR ÄNDÅ VARA SÅÅ JOBBIG.. FINNS DET VERKLIGEN NÅGON SOM ORKAR MED DIG?????

2009-05-04 @ 13:41:28
 Under mitt inlägg: Stressar ihjäl mig!
 Du.. Jag har gott om vänner som älskar mig, o en underbar pojkvän som oxå älskar mig så  jag beskymmrar mig inte. Du behöver absolut inte tycka om mig för jag skiter fullständigt i dig.
Du e bara en patetisk människa som inte har vettigare saker för dig än att skriva idiotkomentarer i folks bloggar.
Ingen har någonsin tvingat dig att läsa min blogg.....
Så.....

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-05-05 18:42:32

Men vad fan e detta för satans idiot som jag missat???

Du gör rätt som skiter i det som den personen skriver, för det stämmer INTE ändå!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela