Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

På jobbet

Publicerad 2009-05-15 16:01:38 i Allmänt

Då va man på jobbet igen, ska jobba hela kvällen. Till 21.30. Sen e det på det igen imorgon 7-21.30 o sedan söndag 7-15.
Igår!
Vaknade inte förren vid 12.00 på dagen. Hem (sov hos Lasse) snygga till sig o sedan till VC. Hmm... Hon kunde inte hjälpa mig så jag fick en ny tid till läkaren denna gången. Suck!
Sen körde vi till Sara! Alltid lika trevligt att träffa min Sara. =)
Vi fikade på glass o chokladssås! GOTT!!
Sen en snabbrunda till Willys för att handla lite mat.
Hem o slänga i sig lite mat o sedan på informationsmöte i skolan om hur nästa läsår ska bli.
Efter det va det dax för Minna att uppträda på cirkusen.
Hon va jätte duktig! Gick på lina.....
Mamma stolt!
Kommer foton under helgen. Har dem inte här på denna datorn eftersom jag e på jobbet! =)
Nu e det dax att servera kvällsmat, så ha det bäst....

Tjingeling

Puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-16 08:23:04

Du gnäller på figuren men fikar på glass och chokladsås, hhmmmm .... inte ett bra sätt att gå ner i vikt. .....

Postat av: Diana

Publicerad 2009-05-16 09:45:30

Vilka töntar det finns som inte vågar stå för sina kommentarer! Hahahaha

Postat av: Alicia

Publicerad 2009-05-16 12:45:25

Jag vågar stå för min. Tönt tror jag inte. Jag behöver inte alltid skriva att det är från mig för hon vet det när hon läser.

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-05-17 19:54:37

Men!

Får man inte unna sig någonting eller?

Man kan väl få fika nångång ibland, det är ju mängden och hur ofta man äter det, eller hur!

KRAM

Postat av: Alicia

Publicerad 2009-05-17 21:57:00

Självklart ska man det, absolut. Hur skulle livet se ut annars, tråkigt. Men vi känner Linda, det finns inte lagom el hur ;) det vet hon själv oxå.

Dessutom mår hon faktiskt väldigt dåligt av det där med vikten och behöver uppmuntras för at orka göra något åt det. Bjud på en god sallad nästa gång, kan rek. fruktsallad på olika melon, jordgubbar, äpple, apelsin sen droppa lite honung på om det nu ska smaka lite extra sött. Jätte gott & nyttigt. Finns ju jätte mycket god frukt nu på sommaren, passa på.

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-05-18 11:15:01

I LOve fruktsallad, men då får jag ju först reda ut VILKA frukter jag kan ha i den....då lilla Miss Li inte tål alla frukter jue.

Fan vad tråkigt det måste vara att jämnt läsa på alla förpackningar o sen inte tåla vissa frukter heller...Detta kan ju göra att motivationen sviktar lite, det hade det gjort för mig iallafall...KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela