Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Lite bilder o min söndag

Publicerad 2009-05-18 14:08:31 i Allmänt

Just nu sitter jag o väntar på att mitt kaffe ska rinna ner!
Gott det! =)
Efter jag har bloggat ska jag damsuga o moppa golven o vika in lite tvätt tänkte jag. Sen e det laga mat som gäller. Får se vad det blir idag.
Igår körde jag ju till Ystad campingplats för att hämta min dotter hos hennes mormor. Vi blev bjudna på midda oxå. Varmröktlax med romsås o potatis! Det e så JÄ--A gott!!
Drack ett glas vin till maten såLasse fick köra hem. På hemvägen va vi inom Alicia o Aleksander o drack kaffe! Ska ta med hennes ungar Xander o Kasper till Tosselilla på lördag. Tror Minna tycker det e jätekul om hon får lite sällskap. =) Det e Barnens Dag på Tosselilla nämligen så vi ska dit. Jag, Minna o Lasse o nu då Xander o Kasper! Ska bli riktigt kul! Efter detta blir det midda o vin hemma hos A&A. Ska bli riktigt nice!




Här kommer lite blider från CIRKUSPRINSSESSAN!
  Minna o hennes bästis Michelle

 Spagat på linan,

 Så söt o duktig lilla prinsessan

 Anslutning (alla ska gå ut, Minna längst fram i vitt)





Så nu e det väll dax att börja göra något vettigt! Har ju sovit bort hela f.m. Va helt slut efter allt jobbande o senYstadttrippen på det. Va ju bara uppe o fixade i väg Minna till skolan o sen gick jag o la mig igen! =) Men det behövde jag.
Ni får ha det så gott så hörs vi.
PÖSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela