Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Väntar på middan ...

Publicerad 2009-03-22 18:46:48 i Allmänt

Sitter hemma hos L o väntar på att maten ska bli klar. Skönt att få den lagad o serverad. Inte ofta man blir bortskämd med det. =)
Igår satt vi inne hos J o drack lite. Blev ganska lugnt för min del. =)
Men vi hade kul. Älskar dessa människor. Å att Sara kom till på köpet gjorde bara saker o ting bättre! Hehe...Kommer lite bilder på det sen. Ska bara sno dem av Sara först. Hahha! Eftersom jag ingen kamera har! =(
Vid middastid igår va jag i Ovesholm en runda o myste med lilla Love, traggade skit med brossan o Frida o hämtade mina penseèr. Ska plantera dem imorron hade jag tänkt. Sen bjöd jag ju alla mina killar på köttfärslimpa.

Idag låg jag i sängen o myste till kl 13.30. Skönt det. Sen va det upp o dricka lite kaffe (min frukost). Kl 15 bar det av till Näsby för att hälsa på Diddi o hennes ursöta små pojkar, Filip och Liam.  Togs lite kort där oxå men de får jag sno från Diddi. Haha! Minna matade Filip o jag tog Liam. Såå mysigt! Blir så sugen.
Först va jag hos lilla Love igår o busade med honom o sedan dessa gullungarna. Man blir sugen. Massa sugen... Haha!
Nä nu e det nog snart mat. Får kolla om jag behöver styra upp något där ute. L kanske bränner alltihopa. Hahaha! Nä, han e faktiskt duktig på att laga mat.
Vi höres


Extra inlägg:
Han bjöd på kotletter med potatis o sås. Det va mycke gott! Han e duktig på matlagning som sagt. Tillomed Minna tycker om det o DET e possitiv kritik. =)

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-03-22 20:36:43

vad bjöds det på?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela