Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Vårkänslor ...

Publicerad 2009-03-19 11:29:36 i Allmänt



Torsdag midda o det e vackert väder även denna dag! Äntligen e våren på väg! Jiiihaoo!
På lördag ska jag hämta mina pensèer o plantera dem. =)  Köpa påskris snart o dekorera med fjädar o ner i förrådet för att se om jag kan rota fram mitt påskpynt. =)
NICE!
Vårkänslorna bubblar i kroppen. Visst edet underbart?
Så fort solen tittar fram så orkar man mer, blir piggare, vill ut, vill umgås.... Konstigt igentligen. Då kryper vi ut från våra iden o börjar umgås igen.

Min katt har börjat kissa inne på mattor o sånt.
Någon som har några råd om vad jag ska göra med honom. Han e ju kasterad. Vill ju INTE avliva katten, han e ju så go annars ju. Snäll o tålig. Känns inte bra att döda ett djur bara för att, han e ju inte dum eller sjuk ju.

Snart hoppa in i duschen. Göra sig iordning o sedan köra till jobbet. Jobbar 14-20.30 idag. Det va skönt med sovmorgon faktiskt. Minna har ju studiedag. Men hon va uppe kl 6.30. Dumma unge! =)
Helgen blir en lugn helg. Ev, utflykt till Stackedala med fika  om vädret tillåter med Minna o L. Sen e det dax att bjuda alla mina pojkar på midda. Får se vad jag hittar på för något. Efter det blir det film, eller bara snack i soffan o mys.  
Ska bli riktigt trevligt faktiskt!
Sen på söndag hade jag tänkt att köra till Diddi e runda.
Ha en bra dag i vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela