Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Trevlig kväll med älsklingen

Publicerad 2009-03-29 12:57:32 i Allmänt

Jag va ute med Malin i fredags.Skulle fira min födelsedag i förskott för hon kan ju inte komma på festen.
Fan vad kul vi hade.
Helt galet! Som alltid när man e ute med Malin! Hahaha!

Igår va jag bara sleten o förbannad på min bil. Skulle ju köra till Kävlinge men det hade min bil en annan uppfattning om. Hahaha! Så det blir idag istället.


Postat av: Anna

Måste bara kommentera detta inlägget.
Hur i hela friden kan man som mamma lära sitt barn att kalla negerbollar för Mohammedbollar, detta är verkligen inte lämpligt. Inte konstigt att barnet uppför sig som hon gör. Skärpning!!!!


Ang Mohammedbullar som Anna hade beskymmer med. Hahahaha!Du känner inte mig o du känner inte min dotter så hur kan du säga att det inte e konstigt att hon uppför sig som hon gör. Du vet ingenting om min uppfostran till Minna. En av hennes kompisar e svart o de leker varje dag. Hon vet att vi skojar o hon vet att det e så fel att vara rasist o det e hon inte heller.
Det som stör mig mest e att u ska tala om för mig vad som e rätt eller fel. Det e mitt barn o hur jag uppfostrar henne e mitt beskymmer. Minna är en UNDERBAR o SMART unge o hon UPPFÖR SIG faktiskt. Jag vet inte om du har träffat henne eftersom du säger att hon uppförsig som hon gör......
Lilla Anna, sköt du ditt såp sköter jag mitt.
Tack Sara! <3
Till Lisa: Ja du ska ta det som en komplimang! =)
Vem vill inte ha en så underbart god kaka uppkallad efter sig! Det hade jag velat o det tar jag som en komplimang! =)


Idag, ska jag o Minna till Kävlinge för att grattulera lilla Angelica (min kusin) som fyllde 13 år. Kunde ju inte köra igår för min bil starta ju som vanligt inte. Grrr! Men idag har jag lånat Malins bil. 
Angelicas storasyster Emelie ska ha modevisning idag så vi ska kolla på den o sedan ska vi hem till dem på Midda. Ska bli mysigt. =)
Så nu e det dax att göra sig vacker så vi kan komma iväg.
Hoppas bara jag hittar dit. Hahaha!

Puss haj



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela