Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Önskelistan

Publicerad 2009-03-12 08:33:52 i Allmänt

Nu kommer den. Min önskelista.


1. PENGAR (vill köpa kamera och/eller dvd och en ny säng, förstärkare)
2. Locktång

3. Kamera (digital)
4. Presentkort på h&m, veramoda, aima
5. Någon skön massage eller något man aldrig unnar sig
6. Smycken
7. Perfym
8. Cyklel
9. Grytor/Kastruller
10. Balkong bord m stolar (litet)

Fan vad svårt detta e!
Hmm? Kan ju inte komma på något vettigt att önska mig. Allt e ju dyra grejer så ge mig pengar om ni inte absolut vill ge mig något annat.


Idag......
Ska snart gå ut med hunden. Sen ska jag kolla om där e tid i tvättstugan.Lägga mig o vila en stund. Förhoppningsvis tvätta. Fortsätta min städning. Har inte jättemycke kvar men ändå.
Köra till Skätteljunga till Zappa. Tar med Ketty så hon får springa av sig där i trädgården. Sönt för henne. Tar med mig Minna oxå så kan hon kasta boll med Ketty.
Annars ska jag bara ta det lugnt idag.
Jimmy kommer kanske hit på kaffe senare i kväll. Tragga lite skit kanske.
Nä, jo men.... Så att de..... =)
Hmm, lycklig e jag. Som fan.... Livet leker just nu. Det enda som suger e att jag inte har pengar. Men det ornar sig. Fick löneökning på 700 kr i månaden + att jag ska ha Bostadsbidrag från 1 februari o framåt. Blir ca 800:- i månaden. Så snart så ska det nog ordna sig.
Nä, nu e det kisserunda med Ketty.
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela