Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

30 års kris o en massa drabbel

Publicerad 2009-03-18 17:12:07 i Allmänt

Jobbat idag 7-15 o ska tydligen jobba kväll imorron vilket jag har missat i min planering. Trodde jag jobbade dag... Men som vanligt lika förvirrad. =) Jaja, det löste sig. Therese fick hämta Minna på fritids kl 16.00. Tur jag har henne.
Nu ska jag strax köra upp till Malin o Lasse för att lämna deras dator. Bara Lasse hemma, Malin jobbar ikväll. Får åka till henne på fredag o ta en kopp kaffe med henne o höra om resan ju.
Sen när jag kommer hem ifrån mitt datoröverlämnande så e det dax att laga mat. Kotletter med potatis o sås blir det idag. Sen ska jag in i duschen......

Måste ringa o beställa tid för klippning till mig o Minna oxå. Så vi e fina till festen. Snart dax ju. Bara 2 veckor till.... Sen fyller jag KÄRRING!!


Thats me!    

Om man skulle ta och åka kanske?
Eller man ska sitta kvar här en stund till o bara skriva meningslöst drabbel? För det e ju det man gör. Jag menar som ensamstående mamma o heltidsjobb i vården har man ju inte mycke att tillföra sin blogg.
Minna e ju så stor nu så hon bryr sig inte så mycke om sin mamma längre (ÅNGEST!!!). Roligare att vara ute o leka med kompisarna än att vara hemma hos mamma. Å jag klandrar inte henne.
Så tråkiga ensamma mamma får sitta o skriva massa drabbel på sin blogg för att fördriva sin tid med annat än att städa o andra hushållssysslor som bara e sååååå tråkigt ibland!
Men det ska ju oxå göras, visst. Men inte varje dag väll???

Tur man har sina vänner som kommer o piggar upp en ibland iaf. =) <3<3



Nu e det minsann dax att köra!
Pussar o Kramar // Lilla mej

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-03-18 19:29:53

Slående likhet mellan dig o bilden alltså!!!!Hehe

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela