Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Ledig idag =)

Publicerad 2009-03-16 13:10:20 i Allmänt

  Gick upp 6.30 i morse med Minna. Hon ska ju till skolan. Kl 8.00 gick jag o la mig för att vila en stund. Gick upp igen kl 11.00. Snacka med Jimmy lite i telefon. Börja städa. Tänkte hjälpa Minna med hennes rum idag oxå. Bädda rent i sängarna. Plocka undan lite allmänt, diska, damsuga, moppa.
Får väll laga lite mat oxå idag antar jag. =) Får se vad jag ska hitta på.
E sugen på att åka o köpa mig en kamera, men NEJ LINDA! Du får fan vänta till din födelsedag har varit!
Men samtidigt vill jag ju ha en kamera då så jag kan ta kort på festen. Hmm??
Ja det där e ett dilemma. Haha.

Nina e nu hemma från sjukhuset. Det va inte njurarna som vi alla inklusive läkarna trodde. Det e ischiasen (stavas det så??) som gör ont. Å det gör förbannat ont ska jag medela er! Så hon e sängliggande. Stackaren!
Angående P  så får jag nog ställa in mig på att han kommer vara borta från våra liv länge. Å jag kommer att sakna honom som fan. Han e en av de få människor som vet ALLT om mig o vet precis hur jag fungerar o tänker.
Vi har ett mycke speciellt förhållande till varandra.
Jag mår dåligt om jag vet att han mårdåligt o tvärt om. Han har alltid tagit hand om Minna som om hon vore hans egen. Det älskar jag honom för.
Men, som sagt, han e MÄSTARE på att förstöra sitt liv. Å det e precis vad han har gjort just nu! IGEN!
Låten Tatto med Jordin Sparks tillängnar jag honom.


Jag kommer alltid ha honom o han mig men nu e det dax.
Dax att gå vidare, nya tag, nytt liv.

Nu kom Minna hem från skolan. =)
Fika lite o sen ska hon städa resten på sitt rum.

Just nu mår jag väldigt bra. Har nog sagt det innan. Finns en anledning till det oxå. =)
Men det håller jag för mig själv ett tag till. Hehe....

Nu får jag väll ta tag i resten av min städning så jag blir klar någon gång.

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-03-16 13:32:02

I know why! hihi

Jag tar med kamera så det blir lite bilder.

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-03-16 16:37:15

jag tror att jag oxå vet varför!!!! Hehe...

Kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela