Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Övertid på jobbet!!

Publicerad 2009-06-07 11:04:59 i Allmänt

Jaha, jobbade igår 7-21.30 vilket va min ordinarie arbetstid. Idag skulle jag jobba 7-15 men pga denna j--la maginfluensan som härjar på H-hemmet så e alla boende o personal sjuka i maginfluensa o det innebär personalbrist. Så jag jobbar extra på övertid mellan 15-20.30.
Blir tufft. 2 dagar med 15 timmar ena dagen o 14 timmar andra dagen!

Jaja, det blir lite klirr i kassan. Å det kan ju behövas efter min personliga konkurs. Då finns det kanske hopp om en weekend till Astrid Lindgrens värld iaf. =)

Jag e lite ledsen över att jag missade Malins födelsedagsfest o Dianas balkongfest. Hade varit roligare där än att vara här o torka kräk. =(

Minna o Lasse ska gå på Tollarpsdagarna idag o åka karuseller. Det har hon sett framimot. Tur jag har han, min Lasse. Vet inte hur jag skulle orkat annars. Han e så duktig. Så ansvarsfull. Han städar o lagar mat utan att man behöver be om det. Han tar Minna utan sura miner. Å massa annat. Du e bäst!

Nu får jag ta o jobba lite igen.
Skriver ev i morgon om jag hinner.
Ska ringa en del samtal o städa lite. Sen senare kl 16.00 ska vi köra till Lund för då tar ju Louise studenten. Ska bli kul.
Minna ska på utflyckt med skolan först imorgon till Dinoland. Ligger i Åstorp. De e hemma kl 16.00 så det blir till att byta om snabbt o sen i bilen o platan i mattan till Lund.

Puss o kjam

Jag o Louise på min 30-årsfest!

Kommentarer

Postat av: Loojs

Publicerad 2009-06-07 11:42:21

wwohoo, jag är taggad som in i :D

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-06-07 17:11:53

ska jag maila en vägbeskrivning får ha din mail i så fall är nog bäst med tanke på sist Kramar moster

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela