Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Från fredag till söndag

Publicerad 2009-06-01 16:46:24 i Allmänt

Jag va minsann ledig i fredags.Va o fikade lite hos min älskade Malin. Sen kom min bror o lilla Love vid 17.00. Mattias skulle ha hjälp med att bränna över filmerna på minneskoret på videokameran till dvd, men han hade ju glömt strömsladden o det va inget batteri på videokameran.
Men jag fick kela med Love iaf..... =)

 

I lördags va vi i stan o shoppade.
Blev 2 par jeans till mig, de hade halva priset på CUBUS på jeans! :P Ibland ska man ha tur minsann.
Jag behövde verkligen byxor. Nästan alla e sönder.
Sen handlade Lasse ett par vita linnebyxor o en ganska ljusblå linneskjorta som han ska ha när vi ska på student. Min söta kusin Louise ska ju ta studenten. :)
Vi handlade även ett par jeansskjorts, en tröja o kalsonger. Å en skitfin vårjacka så nu slipper han gå i sin vinterjacka. Hahaha!
Senare på lördagen runt 17.00 åkte jag med Malin till Hässleholm. Det va crosing där o hennes styvdotter som e 15 skulle dit så vi va där för att agera chufför. Eller ja Malin körde.... ;)
   
   
 
 
  
Alla bilder kommer på facebook sedan....
Malin o jag hittade hennes bror o alla hans raggarkompisar. Lyckades på så vis flörta till oss en åktur. Chuffören va tjejen på bilden här uppe. Det va hur läckert som hellst! =)

Igår söndag va det Morsdag.
Det va ju fint väder så vi köte en blomma till min farmor o till Minnas farmor o körde till Åhus för att sola. 
När vi kom dit va min pappa där med hans Erika o hennes Cludia. Så vi grillade o åt allihopa. Det va jättegott! 

Idag har jag jobbat.
Nu ska jag bara fixa maten lite snabbt o sedan ska vi köra o ta Erica (Ehjja) s grejer i Hanaskog! De jävla mupparna har ställt ut det utomhus! Alltihopa! Säng, kläder, foton ja rubbet!!!!! 
Å de skulle ta hand om henne???!!! 
Miffon!! 
De e sura för attde förlorade rätten om Ehjja för då går de miste om 8000kr i månaden för att de har hand om henne! Å de kunde inte ens handla kläder till henne som hon kunde ha på begravningen!!!!!! 
Jag bara HOPPAS att dem e hemma när vi kommer och att de öppnar sina jävla käftar för då ska de få höra ett o annat. De har snackat såååååå mycke skit om mig så det finns inte o sen dessutom behandlar de Erica på detta viset!
Nina vänder sig i graven!
TVI FÖR SÅNNA MÄNNISKOR!!!!!! TVI TVI TVI!!!
Spela så duktiga o vara sånna IDIOTER!

Skriver kanske senare. Måste fixa middan nu så jag hinner hjälpa Erica innan det blir för sent!
BYE  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela