Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Jobba, jobba, jobba.....

Publicerad 2009-01-24 13:46:21 i Allmänt

Lördag idag, å vad händer?
Jo, jag jobbar 7-15 (alltså just nu fast jag har min midda) sen kommer Niclas o hämtar mig på jobbet eftersom jag fortfarande inte har någon bil, en runda till Willys, en runda till Siba (Niclas ska ha dataskärm), hem, tvätta 16-21, laga midda o bjuda Niclas på, ha hjälp av Niclas att sätta upp hyllor o lampor och bära ner lite saker i förådet. Sen ska jag förhoppningsvis hämta min bil, annars får Niclas gå upp 6.15 för köra mig till jobbet i morron o det tror jag inte att han gillar..... haha!
Imorron ska jag jobba 7-15 o sen e det bara hem o slappa o mysa med Minna.

Nu måste jag gå och jobba lite (tror jag), snart dax att servera kaffe o dela piller.
Missade min läkartid igår IGEN! Jaja..... Han börjar bli van vid virrpannan....

Dagens tanke går till min vän D som inte mår så bra just nu. Å tack för lånet av bil igår/idag.

"Vänner talar med dig
när ingen annan vill veta av dig." 


Kramizz
Ps. Längtar till mina kläder kommer! =) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela