Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Städmani ????

Publicerad 2009-01-27 17:56:31 i Allmänt

Hum?
Börja dagen med att betala räkningar, alltid lika tråkigt! Sedan har jag varit typ över allt i lägenheten o plockat o ändrat om. Har sorterat ut gamla uttråkade försmå trosor o BH:ar, blev en halv ica kasse full!!!!, sorterat om i gaderoben eftersom jag nu har 3 gaderober till helt plötsligt. =) Organiserat allt, vardagskläder i en garderob, tröjor för sig, byxor för sig, klänningar för sig o kjolar för sig.
Nu e det så att jag e ingen peron som har oganiserat i mitt liv. Allt brukas bara hängas in där plats finnes typ.
Sen bäddade jag rent i sängen, sprang ner i tvättstugan o kollade om där va ledigt o det va det så jag tvättar än, från kl 12.30 och fram till 21.00 ikväll har jag på mig att tvätta. Fast jag har bara en maskin kvar nu så om 2 timmar e jag klar med tvättandet. Sen har jag packat ner resten av Alles grejer oxå. Han blir ju aldrig färdig o hämta sina kläder ju som jag faktiskt har varit så dumsnäll så jag har tvättat allt till honom!!
Ja jag vet inte riktigt vad jag håller på med!
Kanske mår jag bra??!! =)
Eller så städar jag för att inte ensamheten ska komma smygandes. HATAR ensamhet!
Hatar att veta att jag e själv. Att jag e singel. Jag kan ha en kille i kiruna bara jag har nån. Sån e jag.... Men nu faktiskt (än så länge) njuter jag av min ensamhet. Bara det!! Tror jag slagit i huvudet, känner inte igen mig själv längre. Organiserar o trivs med ensamheten!!!! VA!?!?
Jaja, det e bara att hoppas att det håller i sig.
Bara jag kunde få bort de dumma tankarna på Mr H. Ska inte, ska inte, SKA INTE!

Nu ska jag skicka hem Minnas kompis Michelle. Vi ska äta kvällsmat nu. Ungstekt falukorv o hemmagjord potatismos. Gott!!
Sen e det dax att springa ner i tvättstugan igen o sen ska jag bara slappa! Tror jag ska köra ner till affären o köpa mig nått gott sen när Minna sover.... ;)
Nä föresten det ska jag inte..... Ska inte äta en massa skit!!
ha det gött, hörs imorron.

(Undrar vad för projekt jag har imorron)

Tjengeling
    

Bilder från 2006 (tror jag)


Jimmy o Niclas (niclas blogg: bobonilsson.blogg.se)


Minna i sommras på C4-dagarna


Minna i sommras (Barnens dag i Tivoliparken)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-27 21:53:57

du e duktig!

detta ordnar sig!

<3

Kram sara

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-27 21:54:21

du e duktig!

detta ordnar sig!

<3

Kram sara

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela