Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Singel igen...

Publicerad 2009-01-17 15:08:43 i Allmänt

... JA! Ni läste rätt.
Han strunta i att komma hem o ta sitt ansvar för det han var tvungen till (lämna Minna eftersom jag ingen bil har). Han e en egoistisk människa som bara bryr sig om att ha kul och bryr sig inte om konsekvenserna som drabbar alla andra i hans nähet! Sånna människor kan jag vara utan.

Så nu e det dax att göra stan osäker igen! =)
Hehehe!

Idag, eller just nu, håller de på att laga min bil! HOPPAS HOPPAS!!!! Hoppas att motorn e hel!!! Jag kan väll få ha tur i något iaf. Har inte tur i spel o jag har inte tur i kärlek så jag kan väll för fan ha tur med min bil iaf! =)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
E så oerhört tacksam för att jag har mina UNDERBARA människor som har ställt upp för mig denna vecka med att köra mig till och från mitt jobb och offra er egen tid för att lämna Minna på fritis så att det innebar att ni själva kom förset till ert jobb + att försöka lösa alla problem för mig vad gäller min bil som att laga den o ev att försöka hitta en ny om denna inte går att laga. JAG ÄLSKAR ER SÅ MYCKE O JAG E SÅÅÅ TACKSAM! TACK TACK TACK!!! Ni anar inte vad ni betyder för mig!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ni vet vilka ni e! Stora pussar o kramar till er!! Å tack igen!

Igår var jag på bio med Diana och Emma. Ni e underbara! Ni hjälper mig att komma på fötter, och inte låter mig sitta hemma o uggla nu när jag verkligen behöver ut o bry mig om mig själv lite! Tack för att ni betalade min biljett så jag kunde följa med! PUSS! <3<3 Älskar er!
Bion vi såg i går hette "Benjamin Buttons otroliga liv". Den var jättebra! Handlade om Benjamin som åldrades baklänges. En annorlunda handling men så gripande!
Emma va trött så hon somnade nästa direkt när filmen började, Diana o jag vi kunde inte sitta still i biostolarna i 3 timmar så vi ändra läge var 5 min o sen mot slutet så hade jag gråten i halsen o Diana grät för fulla muggar! =) Hehe!

Han e ju så jävla snygg den där Pitt! Man kan ju inget annat än att dräga när man ser honom!

Nä minsann om man skulle ta o tvätta lite o diska o ta ett varv med damsugaren? Tråkigt men ett måste tyvärr!

Glöm inte att hålla tummarna för min bil idag! =)
Tack!
Kramizz L

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-19 11:38:32

hur är det????hoppas det löser sig med bilen (och med alle om det e det du vill) han kanske kommer till insikt.....

Du är så söt o fin, så det blir många som fastnar på din krok när du ska göra stan osäker <3 !!!!

Vänner e det bästa man kan ha!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela