Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Kamremmen...

Publicerad 2009-01-13 15:49:58 i Allmänt

va det som hade smällt på min bil. Piss oxå!
Ja ja det kunde varit värre. Ska få den lagad i helgen så jag får ta bussen till jobbet onsdag, torsdag o fredag. =(  Ja ja, huvudsaken är ju att det går att laga skiten!
Sen till sommaren blir det ny bil, eller iaf nyare bil. Då tar jag ett banklån o ser vad jag kan hitta för något bra begangnat. Helst kombi vill jag ha..... =)

Annars e det bra. Har haft beskymmer med bilen så det e det jag har haft i huvudet typ dessa dagarna. Så jag har inte så mycke att uppdatera bloggen med.
Minna e i full gång med sin skola o det märks att det har gått ett halvår för nu har de lite "svårare" läxa. Lära sig bokstäver, hur de ser ut och hur de låter och vad de heter.  Man märker att hon börjar bli större för var dag. Hon lär sig nya saker hela tide! =)

Nä minsann, nu e det dax att förbereda maten. Rester från igår. Lasange. Blev mycke över så det får bli det idag oxå. Sen ska jag promenera till affären och apoteket. Skönt att komma ut lite. Har haft storstädning hemma idag. NICE när det e gjort! =)
Bara tvättning kvar men det får Alle fixa i veckan.

BYE! <3



Bilden e tagen för 1½ år sedan. På den jättesmala tiden. Jaja......  =)

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-14 11:58:42

Du......jag tycker du mycket sötare nu, med några kilo mer, du klär i det!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela