Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God morron......

Publicerad 2009-01-23 08:06:06 i Allmänt

Har precis lämnat Minna vid skolbussen o nu sitter jag o dricker mitt morronkaffe. Ska jobba ikväll 14-20.45. Jobbar hela helgen. Ska jobba 3 helger på rad nu, men sen e jag ledig 4.
Ska gå ut den 14 feb o sen gå på barndop den 22 feb. Så jag har att göra...  Fast jag tycker det e skönt så.

Möblerade om på Minnas rum igår. Plockade bort undersängen och ställde skrivbordet där. Blev mycke bättre o luftigare. Ska bara hitta ett nytt skrivbord o matta o extra säng som man fäller ihop till en fotölj. Försöka hitta billigt på Blocket.se eller IKEA.
Försöka göra det lite flickigt nu ju. =)

Idag ska jag damsuga av lite snabbt o plocka undan lite. Ska hänga in lite tvätt oxå som jag tvättade igår.
Blir att jag får sova hos Diana inatt eftersom jag fortfarande inte har någon bil. Annars kommer jag inte till jobbet i morron bitti. Hoppas att min bil e klar imorron.
Minna ska till sin pappa i helgen. Så jag får packa lite till mig o lite till Minna idag innan kl 13.00. Hinna duscha oxå o städa lite. Så nu får jag sätta fart. Kan inte sitta här o slöa. =)

Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela