Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Fullt upp

Publicerad 2009-01-22 17:12:51 i Allmänt

Idag e min enda lediga dag denna veckan. Å jag har haft fullt upp. 9.30 va vi, jag o Diana, hos Annika som e mammaledig för att lämna present till lille Linus. Vi hade med oss frallor så vi åt frukost och snackade. Mycke trevligt! Sen blev det en snabb runda på stan med Diana. Skulle se om jag hittade nått inne på Vera Moda för mitt presentkort. Det blev en jätte fin klänning som jag blev jättekär i.

Efter det så körde Diana mig hem! Tusen tack!
Väl hemma fastnade jag framför datorn o h&ms hemsida. Blev att jag beställde lite där oxå, 450 kr. En bikini med hallo kitty på till Minna, strumbycor till oss båda, en kjol till mig, shorts till Minna, shorts till mig, en klänning till Minna med matchande hårband till.... Ja det va nog det hela. Hade ju 10% rabbat me, e ju clubvecka.

Sen sprang jag ner i tvättstugan. Det va ledigt, så det blev 2 maskiner tvättade. =)
Sen laga mat o påbörjade om möbleringen på Minnas rum.  Men jag får nog fortsätta imorron.
Nu e det snart dax att promenera ner till Tollars skola då Minna ska ha gymnastik mellan 18-19. Blir drygt som fan att sitta där den timmen men inte tänker jag gå hem o sedan tillbaka igen. Det e jag för lat för! Hehe!  Tar med mig min bok så ordnar det sig...
När jag väl kommer hem sedan ska jag lägga mig i ett bad o se om jag kan ge mig på att färga mitt hår (SJÄLV!). Hmm? Ja det kan ju inte bli värre än vad det e just nu så.
Hehe!

Nu e det dax att promenera till gympan.
Puss o kjam




   

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-01-22 23:10:39

klänningen va jätte fin!!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela