Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

60 snabba o lilla Love

Publicerad 2009-02-02 18:15:20 i Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Frida, Love o Minna

3. Hur lång är du? 163cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Pineapple express
5. Vem ringde du senast? Larsson

6. Vem ringde dig senast? Niclas
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Hallå, när kommer ni?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på till vem
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Typ 2 veckor sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? 6.30
13. Vilken är din favoritjulsång? Last christmas, Wham
14. Vilken är din favoritplats? ´Mitt hem
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Föhoppningsvis har jag fler barn o bor med min drömman i en fin villa.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Hade en tavla som såg ut som en clown. När man kollade på den följde ögonen en. Jätte läskig!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Lilla Love
19. Hur stor är din säng? 210 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6
23. Hur många landskap har du bott i?Bara 1 lanskap
24. Vilka städer har du bott i? Kristianstad (räknas Tollarp som en stad?)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumporom jag ska iväg hemma barfotar. Känns som fötterna inte får luft annars.
26. Är du social? Ibland.... ;)
27. Vilken är din favoritglass? Kan ju inte äta så många sorter
28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta choklattårta
29. Tycker du om kinamat?  Jovars det e gott
30. Tycker du om kaffe?ÄLSKAR kaffe
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe så klart

32. Sover du på någon särskild sida?Japp vänster sida är min!
 
33. Kan du spela poker? Ja, men inte så bra
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, med den jag tycker om
35. Är du en beroendemänniska? Mmm, tyvärr e jag ju det.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä, men jag känner folk som fyller år dagen innan mig o efter mig.
37. Vill du ha barn? Jag har redan ett barn, men jag skulle helt klart vija ha fler.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska förstår jag
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja med mitt ex (Han fick ep kramp)
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Vet inte, havet tror jag

41. Vad spenderar du helst pengar på?  Kläder, väskor och skor, till mig o Minna. Gärna på prylar till mitt hem oxå.

42. Äger du dyrbara smycken? Känslomässigt värdefulla

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? LOST
44. Kan du rulla med tungan? Kan inte alla det?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jimmy
46. Sover du med gosedjur? Med min dotter. =)
47. Vad har du för ringsignal? amy mcdolald - this is the life
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jodå, någonstans
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? har röda lampor, filtar o sånt i vardagsrummet
50. Flirtar du mycket? Ibland
51. Kan du byta olja på bilen? Fylla på kan jag men inte byta
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nähä
53. Vilken var den senaste boken du läste? Predikanten

54. Läser du någon dagstidning? Nopp
55. Prenumererar du på någon veckotidning?nix
56. Dansar du i bilen? Absolut och sjunger som bara den
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIX
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oriflamebeställning
59. När var du i kyrkan senast? Så länge sedan så jag kommer inte ihåg. Xanders dop kanske.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Morgan tror jag han hette....


Idag har jag varit hos mitt lilla troll Love. Han e ju så go det lilla livet. Ska ta o plocka undan lite nu. Får besök strax. Sara kommer o dricker lite kaffe med mig.





Minna o Love Berggren






Lilla Love sover i fasters famn







Kusinerna Berggren



Frida

Kommentarer

Postat av: Sara H

Publicerad 2009-02-04 00:19:22

Kan inte vara hälsosamt att jobba 7.00-21.30....o en lördag.....jag som tycker 12-21 är länge, jaja, det drar in lite pengar iallafall!Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela