Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Snö snö snö

Publicerad 2009-02-11 13:33:38 i Allmänt

" Jag ser det snöar jag ser det snöar det va väll roligt hurra, nu e det vinter nu e det vinter som vi har längtat hurra "
Det har snöat precis hela dagen o det blir bara mer o mer snö!
Så idag när jag jobbat färdigt blir det fart hem och plocka fram pulkorna och sen till pulkabacken med Minna. Hinner kanske bygga en snögubbe oxå! =)
Återkommer med vinterbilder från mitt snöväder i Tollarp. =)



Just nu sitter jag på jobbet o har midda. 2½ timme kvar att jobba! Blääää..... Vill hem nu!
Imorron blir det ev lite kaffe med Malin på fm sedan e det jobba kväll som gäller. 14-21.30 och sedan 7-15 på fredag. På fredag e det Minna mys, med godis o popcorn och ev en film. Tänkte köra upp till Stackedala och gå en runda oxå med henne. Blir att man snackar en massa då. Hon berättar om skolan o kompisar o kärleken. Blir inte av att man snackar på samma sätt hemma, för då har man alltid en massa annat att göra. Om det inte e hon så e det jag som har fullt upp. =)

Nä minsann, nu får jag nog ta o hjälpa Gertrud med att leta upp hennes glasögon. Hon har lagt dem någonstans. Hahaha!
Nu ska vi ha sårvård....
Ha det gött så länge o kör försiktigt i snön!

PUZZ

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2009-02-11 13:50:31

haha, de låg i köket innan vid fruktskålen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela