Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Mys med Persbrant

Publicerad 2009-02-01 21:09:28 i Allmänt

Sitter här framför datorn med min hälsosamma kvällsfika som består av
   +   ....... Inväntar att min film ska börja på tv 4 nämligen
 Beck- Skarpt läge.
Persbrant är nämligen SVERIGES SEXIGASTE MAN! Har sett alla filmer han har gjort, tror inte jag har missat någon faktiskt. Har sett att det ska komma en ny Beck film på bio snart! Den e ju bara ett MÅSTE! Ska tvinga min pappa att kolla på den med mig. Han e nämligen oxå ett Beck-fan. Annars har jag inte hittat på så mycke. Har ju jobbat hela helgen så jag e förbannat trött faktiskt. Har gjort 26 timmar på 3 dagar. Pust!
Så det e bara att krypa ner i soffan med min goa filt, min coca cola o mina ostbågar o drägla över Persbrant!

Imorron ska jag åka o gosa med min lilla Love. Saknar det lilla livet! =)

Dagens tanke går till Emma! Stå på dig gumman. Du vinner detta.....

Kram: LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela